SIKÇA SORULAN SORULAR
- Nasıl "g2m" müşterisi olunur?
g2m müşterisi olmak için web sitemizin giriş yap bölümünden bilgileri doldurarak kullanıcı olabilirsiniz.
- Kimler bizim müşterilerimizdir?
Ev Dışı Tüketim sektörünün güçlü tedarikçisi g2m; 40 yılı aşkın süredir otel, restoran, kafe gibi ev dışı tüketim noktaları ile üreticiler arasında köprü görevini üstlenerek her türlü gıda, sarf ve temizlik malzemelerinin satış-pazarlama, dağıtım ve lojistik hizmetlerini sunmaktadır.
Ev Dışı Tüketim Noktaları: Horeca (Otel, restoran, kafe), Fast-Food, Catering, İçecek İşletmeleri, Unlu Mamul İşletmeleri, Ofis Hizmeti Verenler, Kamu Kurumları
- İptal/İade ettiğim ürünlerin parası hesabıma ne zaman geçer?
Satış Temsilciniz tarafından talep oluşturulması gerekmektedir. Profilim> Satış Temsilcisi sayfasından temsilcinize ulaşabilir, talebinizi iletebilirsiniz.
- Hangi ürünleri iade edemem?
Ürünün iade alınabilmesi için aşağıdaki koşulları sağlaması gerekmektedir.
- Donuk, +4 ve raf ömrü 15 gün ve altı olan ürünlerde, sadece müşteriye teslimat sırasında iade alınır. Ürün ayıplı veya gizli ayıplı ise sevkiyat sonrası da iade alınabilir.
- Peynir, tereyağı için teneke açılıp sadece 1 kalıp kullanılmış olması şartıyla iade kabul edilir.
- Zeytin, salça, turşu gibi diğer teneke ambalajlı ürünlerde, teneke açılıp sadece 1 kg. kullanma şartı ile iade kabul edilir.
- Koli, Çuval ve paket (makarnalar vb.) ürünlerin iadesinde, ürünlerin kullanılmış olması durumunda, ürün ambalajlarını geri almak (parti no ve SKT bilgisi okunabilecek şekilde) şartıyla iade kabul edilir.
- Firmamızdan kaynaklanan sorunlardan (son kullanma tarihi geçmiş, hasarlı ambalaj vb.) müşteri ürünü iade etmek isterse, ürünün açılmamış, kullanılmamış olması ve ürün iade talebi sevk tarihi üzerinden 15 gün geçmemiş ise müşteri iadesi alınır. Aksi taktirde müşteri iadesi alınmaz.
- Donuk, +4 ve raf ömrü 15 gün ve altı olan ürünlerde, sadece müşteriye teslimat sırasında iade alınır. Ambalajı açılmamış, kullanılmamış ve 15 gün iade süresi geçmemiş tüm ürünler için iade talebi oluşturabilirsiniz.
- İade gönderdiğim sipariş için iade faturası kesmeli miyim?
Satış Temsilciniz tarafından talep oluşturulması gerekmektedir. Profilim> Satış Temsilcisi sayfasından temsilcinize ulaşabilir, talebinizi iletebilirsiniz.
- Siparişimin iptal işlemi gerçekleşti mi?
Satış Temsilciniz tarafından talep oluşturulması gerekmektedir. Profilim> Satış Temsilcisi sayfasından temsilcinize ulaşabilir, talebinizi iletebilirsiniz.
- Sepetimde bulunan ürünlerden bir ya da birkaçını iade edebilir miyim?
Parçalı iade, sepetinize bulunan bir ya da birden çok ürünü farklı zamanlarda ve farklı miktarlarda iade etmenize olanak sağlar. İade etmek istediğiniz ürünler için satış temsilciniz ile iletişime geçerek talebinizi oluşturabilirsiniz. Sepetinizde bulunan ürünlerden bir ya da birkaçını iade etmek istediğinizde, sepetinizden çıkarmak istediğiniz ürünü seçerek iade edebilirsiniz. Ayrıca Satış Temsilciniz vasıtasıyla da talebinizi iletebilirsiniz. Profilim> Satış Temsilcisi sayfasından temsilcinize ulaşabilirsiniz.
Parçalı ödeme ile tamamlanmış siparişlerin iadesi de parçalı iade olacaktır. Ödemede kullanılan birden fazla kredi kartı var ise önce hangi kredi kartına ödeme yapılacağı g2m’nin inisiyatifindedir.
- Banka kampanyasından yararlandığım bir siparişte iptal/iade yaparsam banka puanım iptal edilir mi?
İptal/iade tarafınızdan yapılmış ise kazanılan banka puanı banka tarafından iptal edilir.
- Oluşturduğum siparişimin teslimat adresini nasıl değiştirebilirim?
Oluşturduğunuz siparişinizin teslimat adres değişikliği yapılamamaktadır. Siparişin tamamen iptal edilip yerine yenisinin oluşturulması gerekmektedir.
- Oluşturduğum siparişimin fatura bilgilerini nasıl değiştirebilirim?
Profilim> Finansal Özet> Faturalarım sayfasından mevcut faturalarınızı görüntüleyebilirsiniz.
Eğer faturanızda bir değişiklik talep ediyorsanız, Satış Temsilcinize talebinizi iletebilirsiniz. Profilim> Satış Temsilcisi sayfasından temsilcinize ulaşabilirsiniz.
- Siparişimin faturasına nereden ulaşabilirim.
Hesabım- Faturalarım adımlarını takip ederek faturalarınıza ulaşabilirsiniz. Sipariş özelinde faturalarınız görüntülenebilmektedir.
- Ödemem neden iade edilmedi?
Ödeme iade sürecini bankanızla takip edebilir, bir sorun olduğunu düşünüyorsanız İletişim Formu ile bize ulaşabilirsiniz.
- Türkiye genelindeki g2m ofis ve depolarına nasıl ulaşabilirim?
Bölge ofis ve depolarımızın adres bilgileri web sitemizde yer almaktadır. Aşağıdaki linkten ofis ve depo adreslerine ulaşabilirsiniz.
İstanbul, İzmir, Antalya, Ankara, Bursa, Kocaeli, Adana, Muğla, Trabzon ve Diyarbakır ofis ve depolarımızın adres bilgilerine buradan ulaşabilirsiniz.
https://www.g2m.com.tr/ofis-depo
- Ürün çeşitleriniz nedir?
g2m 3500’in üzerinde birçok kategoride müşterilerin ihtiyacını karşılayacak tüm ürünleri portföyünde barındırmaktadır.
-
- Dondurulmuş Ürünler
- Kuru Gıda
- Konserve Ürünler
- Soslar
- Yağlar
- Pastacılık Ürünleri
- Ekmekçilik Ürünleri
- Kakao ve Kakaolu Ürünler
- Et Ürünleri
- Süt Ürünleri
- Kahvaltılıklar
- Tahıl Gevrekleri ve Barları
- Sıcak İçecekler
- Soğuk İçecekler
- Konsantre ve Toz İçecekler
- Mutfak Ürünleri
- Kişisel Bakım Ürünleri
- Temizlik Ürünleri
- Ambalaj Ürünleri
- Ofis ve Kırtasiye Ürünleri
- Ev ve Oda Kokuları
- Aynı gün ve teslimat için ne yapmam gerekiyor?
Aynı gün teslimat hizmetinden yararlanabilmek için 13.30’a kadar sipariş vermeniz durumunda koşulları sağlayan il ve ilçelerde aynı gün içerisinde belirttiğiniz adresinize teslimat sağlanmaktadır.
- Hangi ödeme seçenekleri ile siparişimi verebilirim?
Sitemizde tüm bankalara ait kredi kartı, banka kartlarını, MultiAvantaj, Sodexo kartlarını kullanarak sipariş verebilirsiniz.
Şirketimizin sözleşmeli olduğu müşterilerde farklı ödeme seçeneklerinden yararlanmak için 0850 222 2 426 müşteri hizmetleri ile irtibata geçebilirsiniz.
- Satış Temsilcisine nasıl ulaşabilirim?
Profilde sayfasında yer alan Satış Temsilcisi bölümünden sizin için tanımlanan temsilcimizle iletişime geçebilirsiniz.
- 2 farklı siparişimi farklı adreslere göndermek istiyorum, mümkün mü?
Profilde yer alan Adres Bilgileri bölümünden yeni adres ekleyebilir, siparişini seçeceğiniz adrese gönderebilirsiniz. Farklı adreslere teslimat sağlamak için yeni adres bilgileri Profildeki Adreslerim bölümünden giriş yapılarak sipariş oluşturulabilir
- Gel – Al yöntemi ile siparişlerimi hangi depodan teslim alabilirim?
Bulunduğunuz lokasyon yakın gel-al depolarımızı görmek için bize ulaşın sayfasına giriniz. Size en yakın depo adresimizi seçerek sipariş oluşturabilirsiniz